Rötar Hasarları

Hasar anında ne yapmalıyım?

Bilgi almak istediğiniz ürünü seçiniz.

Yapmanız gerekenler

Hepiyi Sigorta Seyahat Sağlık Poliçesi kapsamında  rötar hasarı meydana gelmesi durumunda izlenmesi gereken adımlar:

 

Hasar İhbarınızı Açın: Hasar ihbarınızı 0 850 665 63 63 Hepiyi Çözüm Merkezi hattımızı arayarak yapabilirsiniz.

 

Gerekli Evraklar:

  •            Havayolu firmasından rötara ilişkin temin edilmiş, rötarı gösterir doküman
  •             Rötar sürecinde meydana gelen harcamalara ait detaylı fiş / fatura
  •              Sigortalının beyan yazısı
  •             Sigortalının pasaport fotokopisi
  •              E-devlet üzerinden alınmış police tanzim tarihini kapsayan Türkiye’ye giriş-çıkış dökümü
  •              Poliçenin kopyası
  •             Sigortalıya ait IBAN bilgisi
  •              Sigortalı kimlik fotokopisi

 

185.000 TL üzeri hasarlarda yukarıdakilere ek olarak;


Gerçek Kişiler İçin;

  • Nüfus cüzdanı fotokopisi, T.C. sürücü belgesi veya pasaport
  • Türk uyruklu olmayan kişilerin pasaport, ikamet belgesi veya T.C. Hazine ve Maliye Bakanlığı tarafından uygun görülen kimlik belgesini ibraz etmeleri zorunludur.

Tüzel Şirketler İçin;

  • Ticaret sicil gazetesi
  • İmza sirküleri
  • Vergi levhası
  • Faaliyet belgesi
  • İmza yetkilisi/yetkililerinin nüfus cüzdan fotokopisi, pasaport veya T.C. sürücü belgesi

 

  • Tüzel Kişiliği temsile yetkili kişi veya kişilerin T.C. Nüfus Cüzdanı, T.C. Sürücü Belgesi veya pasaport; Türk uyruklu olmayanların ise pasaport, ikamet belgesi veya T.C. Hazine ve Maliye Bakanlığı tarafından uygun görülen kimlik belgesini ibraz etmeleri gerekmektedir.
  • Adi Ortaklılarda ise Noter Onaylı Ortaklık Sözleşmesi, Ortaklığa Ait Vergi Levhası veya Muadili Belge ile ortaklığı temsile yetkili kişinin yetkisini gösteren belge ile kimliğinin ibrazı gerekmektedir.

 

Tüm bunların dışında yardıma ihtiyacınız olduğunda 0 850 665 63 63 Hepiyi Çözüm Merkezi ile hep yanınızdayız!

Daha fazla yardım gerekiyor mu ?