Dahili Su ve Sel-Su Baskını Hasarları

Hasar anında ne yapmalıyım?

Bilgi almak istediğiniz ürünü seçiniz.

Yapmanız gerekenler

Hepiyi Sigorta Konut Poliçesi kapsamında olan konutunuzda dahili su ve sel-su baskını gibi bir olay meydana gelmesi durumunda izlenmesi gereken adımlar:

 

Hasar İhbarınızı Açın: İtfaiyenin yangın söndürme çalışmaları bitmesinin ardından, hasar ihbarı yapın. Hasar ihbarınızı 0 850 665 63 63 Hepiyi Çözüm Merkezi hattımızı arayarak yapabilirsiniz.

 

Gerekli Evrakların Temini: Gerekli evrakları şirketimiz tarafından görevlendirilen ekspere teslim edebilirsiniz.

 

Gerekli Evraklar:

  • Sigortalının/kiracının hasar oluşu hakkındaki beyanı
  • Hasar içeriğine göre kolluk kuvvetleri veya itfaiye raporu
  • Tapu ve kira sözleşmesi
  • Banka IBAN bilgisi
  • Hasar içeriğine göre takipsizlik kararı (Temin edilmesi uzun sürecekse savcılık iddianamesi)

 

185.000 TL üzeri hasarlarda yukarıdakilere ek olarak;


Gerçek Kişiler İçin;

  • Nüfus cüzdanı fotokopisi, T.C. sürücü belgesi veya pasaport
  • Türk uyruklu olmayan kişilerin pasaport, ikamet belgesi veya T.C. Hazine ve Maliye Bakanlığı tarafından uygun görülen kimlik belgesini ibraz etmeleri zorunludur.

Tüzel Şirketler İçin;

  • Ticaret sicil gazetesi
  • İmza sirküleri
  • Vergi levhası
  • Faaliyet belgesi
  • İmza yetkilisi/yetkililerinin nüfus cüzdan fotokopisi, pasaport veya T.C. sürücü belgesi

 

  • Tüzel Kişiliği temsile yetkili kişi veya kişilerin T.C. Nüfus Cüzdanı, T.C. Sürücü Belgesi veya pasaport; Türk uyruklu olmayanların ise pasaport, ikamet belgesi veya T.C. Hazine ve Maliye Bakanlığı tarafından uygun görülen kimlik belgesini ibraz etmeleri gerekmektedir.
  • Adi Ortaklılarda ise Noter Onaylı Ortaklık Sözleşmesi, Ortaklığa Ait Vergi Levhası veya Muadili Belge ile ortaklığı temsile yetkili kişinin yetkisini gösteren belge ile kimliğinin ibrazı gerekmektedir.

 

Hasar bildiriminizden sonra dosya durumunuzu Hasar Dosya Durum Sorgulama adımından sorgulayabilir; eğer eksik evrağınız var ise Hasar Dosya Eksik Evrak Yükleme adımından ekleyebilir ya da hasarevrak@hepiyi.com.tr  üzerinden e-posta ile bize ulaştırabilirsiniz.

 

Su tesisatı, elektrik tesisatı ya da cam hizmetlerinden biri için yardım almak istiyorsanız; 0 850 665 63 63 Hepiyi Çözüm Merkezi hattımızı arayabilirsiniz. 

 

Tüm bunların dışında yardıma ihtiyacınız olduğunda da 0 850 665 63 63 Hepiyi Çözüm Merkezi ile hep yanınızdayız!

 

 

 

Daha fazla yardım gerekiyor mu ?