Hepiyi Sigorta Konut Poliçesi kapsamında olan konutunuzda cam kırılma hasarı meydana gelmesi durumunda izlenmesi gereken adımlar:
Hasar İhbarınızı Açın: Hasar ihbarınızı 0 850 665 63 63 Hepiyi Çözüm Merkezi hattımızı arayarak yapabilirsiniz.
Gerekli Evraklar:
- Sigortalının hasar beyan yazısı (hasarın meydana geliş şekli ve rakamsal hasar tutarını içeren)
- Cam faturası (şirketimizce hasar tespiti için eksper görevlendirilmediği durumlarda)
- Hasara ilişkin fotoğraflar (şirketimizce hasar tespiti için eksper görevlendirilmediği durumlarda)
- Sigortalıya ait IBAN numarası
- Tapu fotokopisi veya kira kontratı
185.000 TL üzeri hasarlarda yukarıdakilere ek olarak;
Gerçek Kişiler İçin;
- Nüfus cüzdanı fotokopisi, T.C. sürücü belgesi veya pasaport
- Türk uyruklu olmayan kişilerin pasaport, ikamet belgesi veya T.C. Hazine ve Maliye Bakanlığı tarafından uygun görülen kimlik belgesini ibraz etmeleri zorunludur.
Tüzel Şirketler İçin;
- Ticaret sicil gazetesi
- İmza sirküleri
- Vergi levhası
- Faaliyet belgesi
- İmza yetkilisi/yetkililerinin nüfus cüzdan fotokopisi, pasaport veya T.C. sürücü belgesi
- Tüzel Kişiliği temsile yetkili kişi veya kişilerin T.C. Nüfus Cüzdanı, T.C. Sürücü Belgesi veya pasaport; Türk uyruklu olmayanların ise pasaport, ikamet belgesi veya T.C. Hazine ve Maliye Bakanlığı tarafından uygun görülen kimlik belgesini ibraz etmeleri gerekmektedir.
- Adi Ortaklılarda ise Noter Onaylı Ortaklık Sözleşmesi, Ortaklığa Ait Vergi Levhası veya Muadili Belge ile ortaklığı temsile yetkili kişinin yetkisini gösteren belge ile kimliğinin ibrazı gerekmektedir.
Hasar bildiriminizden sonra dosya durumunuzu Hasar Dosya Durum Sorgulama adımından sorgulayabilir; eğer eksik evrağınız var ise Hasar Dosya Eksik Evrak Yükleme adımından ekleyebilir ya da hasarevrak@hepiyi.com.tr üzerinden e-posta ile bize ulaştırabilirsiniz.
Tüm bunların dışında yardıma ihtiyacınız olduğunda 0 850 665 63 63Hepiyi Çözüm Merkezi ile hep yanınızdayız!