Doğal Afet

Hasar anında ne yapmalıyım?

Bilgi almak istediğiniz ürünü seçiniz.

Yapmanız Gerekenler

 Hepiyi Sigorta Kasko Poliçesi teminatı altında olan aracınızın başına doğal afete bağlı (dolu, sel, fırtına, deprem vs.) bir olay gelmesi halinde izlenmesi gereken adımlar;

 

Hasarınızı belgelendirin:

 Meteroloji Genel Müdürlüğü’nden ya da online platformdan doğal afet raporunu temin edin. 

Aracınızı güvenli bir bölgeye alıp, hasar fotoğraflarını çekin. Özellikle sel durumunda, aracınızı çalıştırmayı denemeden hemen 0 850 665 63 63 numaralı Hepiyi Çözüm Merkezimiz ile temasa geçin. 

Çekici/ikame araç ya da bilgi talep etmek için de Hepiyi Çözüm Merkezimizden bize ulaşın.

  

Aracınızı Servise Götürün: Hepiyi Sigorta’nın yaygın anlaşmalı servislerine, dolu onarım merkezlerine ya da talep ettiğiniz bir servise aracınızı götürün. Hepiyi Sigorta servislerini tercih ettiğinizde evrak süreçlerini servisiniz sizin adınıza tamamlayacaktır.  

Aracınızın onarımı için Hepiyi Sigorta anlaşmalı servislerini tercih ettiğinizde hiçbir ödeme yapmayacağınızı unutmayın. 

Anlaşmalı Servislerimize buradan ulaşabilirsiniz

Hasar İhbarınızı Açın: Hasar ihbarınızı; siz veya aracınızı teslim ettiğiniz servis, hasar.hepiyi.com.tr adresi üzerinden Hasar İhbar Girişi menüsünden kolaylıkla gerçekleştirebilirsiniz.

Dosya açılışı sonrası ihtiyaç duymanız halinde 0850 665 65 63 numaralı telefonu arayarak, poliçenizde yer alan ikame araç koşulları kapsamında ikame araç hizmetimizden faydalanabilirsiniz.

Gerekli Evrakların Temini: Gerekli evrakları servisinize bırakın. Eğer eksik evrakınız var ise Hasar Dosya Eksik Evrak Yükleme adımından ekleyebilir ya da hasarevrak@hepiyi.com.tr üzerinden e-posta ile bize ulaştırabilirsiniz.

 

 

Gerekli Evraklar 

  • Beyan 
  • Meteroloji Raporu (Dolu Durumunda Talep Edilmektedir) 
  • Ruhsat fotokopisi 
  • Ehliyet fotokopisi 
  • Aracın hasar fotoğrafları 
  • Olay yeri fotoğrafları 
  • Araç, anlaşmasız servise araç bırakılmışsa ruhsat sahibine ait IBAN 

Tüzel Şirketler İçin; 

  • Ticaret sicil gazetesi 
  • İmza sirküleri 
  • Vergi levhası 
  • Faaliyet belgesi 
  • İmza yetkilisi/yetkililerinin nüfus cüzdan fotokopisi 

Pert Hasar Olması Durumunda (Onarımı mümkün olmaması halinde); 

Yukarıdaki evraklara ek olarak 

  • Noter tasdikli Satış Vekaleti 
  • Ruhsat aslı (Trafik ve tescil yaprakları dahil) 
  • Araç plakaları (Araç üzerinden alınıp gönderilmesi gerekmektedir) 
  • Yedek anahtar/lar (Kontak anahtarı araç üzerinde kalmalıdır)

 

185.000 TL üzeri hasarlarda yukarıdakilere ek olarak;


Gerçek Kişiler İçin;

  • Nüfus cüzdanı fotokopisi, T.C. sürücü belgesi veya pasaport
  • Türk uyruklu olmayan kişilerin pasaport, ikamet belgesi veya T.C. Hazine ve Maliye Bakanlığı tarafından uygun görülen kimlik belgesini ibraz etmeleri zorunludur.

Tüzel Şirketler İçin;

  • Ticaret sicil gazetesi
  • İmza sirküleri
  • Vergi levhası
  • Faaliyet belgesi
  • İmza yetkilisi/yetkililerinin nüfus cüzdan fotokopisi, pasaport veya T.C. sürücü belgesi

 

  • Tüzel Kişiliği temsile yetkili kişi veya kişilerin T.C. Nüfus Cüzdanı, T.C. Sürücü Belgesi veya pasaport; Türk uyruklu olmayanların ise pasaport, ikamet belgesi veya T.C. Hazine ve Maliye Bakanlığı tarafından uygun görülen kimlik belgesini ibraz etmeleri gerekmektedir.
  • Adi Ortaklılarda ise Noter Onaylı Ortaklık Sözleşmesi, Ortaklığa Ait Vergi Levhası veya Muadili Belge ile ortaklığı temsile yetkili kişinin yetkisini gösteren belge ile kimliğinin ibrazı gerekmektedir.

 

Hasar bildiriminizden sonra dosya durumunuzu Hasar Dosya Durum Sorgulama adımından sorgulayabilirsiniz.

Tüm bunların dışında yardıma ihtiyacınız olduğunda 0850 665 63 63 Hepiyi Çözüm Merkezi ile hep yanınızdayız!

 

 

Daha fazla yardım gerekiyor mu ?