Cam Hasarı

Hasar anında ne yapmalıyım?

Bilgi almak istediğiniz ürünü seçiniz.

Yapmanız Gerekenler

Hepiyi Sigorta Kasko Poliçesi teminatı altında olan aracınızda cam hasarı olması durumunda;

 

Anlaşmalı Servisler üzerinden size en yakın anlaşmalı cam servislerimizi öğrenin.

Anlaşmalı oto cam servislerimize buradan ulaşabilirsiniz.

 

Poliçenizde cam muafiyeti varsa anlaşmasız servise gittiğiniz durumunda muafiyet uygulanacaktır.

 

Gerekli Evrakların Temini:

En yakın anlaşmalı cam servisimize ulaştırmanız gereken evraklar;

  • Ruhsat
  • Beyan
  • Ehliyet

 

Anlaşmasız cam servislerinde cam değişimi yaptığınız takdirde yukarıdaki evraklara ek olarak istenen evraklar;

  • Hasar fotoğrafı
  • Onarım fotoğrafı
  • Fatura
  • IBAN bilgileri

 

185.000 TL üzeri hasarlarda yukarıdakilere ek olarak;


Gerçek Kişiler İçin;

  • Nüfus cüzdanı fotokopisi, T.C. sürücü belgesi veya pasaport
  • Türk uyruklu olmayan kişilerin pasaport, ikamet belgesi veya T.C. Hazine ve Maliye Bakanlığı tarafından uygun görülen kimlik belgesini ibraz etmeleri zorunludur.

Tüzel Şirketler İçin;

  • Ticaret sicil gazetesi
  • İmza sirküleri
  • Vergi levhası
  • Faaliyet belgesi
  • İmza yetkilisi/yetkililerinin nüfus cüzdan fotokopisi, pasaport veya T.C. sürücü belgesi

 

  • Tüzel Kişiliği temsile yetkili kişi veya kişilerin T.C. Nüfus Cüzdanı, T.C. Sürücü Belgesi veya pasaport; Türk uyruklu olmayanların ise pasaport, ikamet belgesi veya T.C. Hazine ve Maliye Bakanlığı tarafından uygun görülen kimlik belgesini ibraz etmeleri gerekmektedir.
  • Adi Ortaklılarda ise Noter Onaylı Ortaklık Sözleşmesi, Ortaklığa Ait Vergi Levhası veya Muadili Belge ile ortaklığı temsile yetkili kişinin yetkisini gösteren belge ile kimliğinin ibrazı gerekmektedir.

 

Hasar İhbarınızı Açın: Hasar ihbarınızı; siz veya aracınızı teslim ettiğiniz servis, hasar.hepiyi.com.tr adresi üzerinden Hasar İhbar Girişi menüsünden kolaylıkla gerçekleştirebilirsiniz.

 

Hasar bildiriminizden sonra dosya durumunuzu Hasar Dosya Durum Sorgulama adımından sorgulayabilir; eğer eksik evrağınız var ise Hasar Dosya Eksik Evrak Yükleme adımından ekleyebilirsiniz.

 

Tüm bunların dışında yardıma ihtiyacınız olduğunda 0850 665 63 63 Hepiyi Çözüm Merkezi ile hep yanınızdayız!

 

Daha fazla yardım gerekiyor mu ?