Ticaret Unvanı : Hepiyi Sigorta A.Ş.
Adresi : Fatih Sultan Mehmet Mahallesi, Poligon Cd. Buyaka 2 Sitesi No:8 Kule 1 Kat:21 Ümraniye – İstanbul
Telefon No : +90 : 0216 999 42 78
Mersis No : 0306-1180-0350-0001
Adı Soyadı : MERVE POZLU ÇİFÇİ
Telefon : 5072597008
E-mail : mp1074@gmail.com
Ticaret Unvanı : Hepiyi Direkt
Adresi : Fatih Sultan Mehmet Mahallesi, Poligon Cd. Buyaka 2 Sitesi No:8 Kule 1 Kat:21 Ümraniye – İstanbul
Telefon : 0216 999 42 78
E-mail : info@hepiyi.com.tr
Hepiyi Sigorta acentelerinin poliçe düzenleme ve prim tahsil etme yetkisi bulunmaktadır.İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi ile SAĞLAYICI tarafından elektronik ortamda doldurulan bilgilere istinaden oluşturulmuş Sigorta Poliçesi ile ilgili özelliklerin, nitelik-niceliğinin (teminatlarının), satış fiyatının (priminin), satış bedelinin tahsilat usul ve şartlarının 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ile Finansal Hizmetlere İlişkin Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri kapsamında tarafların hak, hukuk ve yükümlülükleri düzenlenmektedir.
Teminat Adı | Teminat Limiti |
---|---|
Araç Başına Maddi Zararlar | 300,000 |
Kaza Başına Maddi Zararlar | 600,000 |
Kişi Başına Sakatlanma ve Vefat | 2,700,000 |
Kaza Başına Sakatlanma ve Vefat | 13,500,000 |
Kişi Başına Sağlık Giderleri | 2,700,000 |
Kaza Başına Sağlık Giderleri | 13,500,000 |
Ferdi Kaza Sürekli Sakatlık ve Vefat | 100,000 |
Hukuksal Koruma | 10,000 |
Trafik Kazası Sonrası Yatarak Tedavi - Sürücü | 25,000 |
Hizmet Türü : Sigorta Hizmeti
Satış Fiyatı : 7.982,87
5.1.TÜKETİCİ poliçe prim ödemelerini teklif/satış adımlarında seçilmiş olan ödeme planı ve ödeme aracı (“Ödeme Aracı”) ile yapacağını taahhüt eder, anılan tahsilatların Ödeme Aracı’ndan yapılması için Hepiyi Sigorta A.Ş.’yi yetkilendirdiğini kabul ve beyan eder.
5.2.TÜKETİCİ ödeme Aracı olarak belirlenen kredi kartının süresinin dolması, kaybolması veya çalınması gibi sebeplerle yenilenmesi veya değiştirilmesi akabinde tahsis edilecek yeni kredi kartının da Ödeme Aracı kapsamında olduğunu kredi kartının herhangi bir nedenle "mailorder"a kapanması halinde prim tahsilatlarının gerçekleşmeyeceğini ve kabul eder.
6.1.TÜKETİCİ, Sigorta Poliçe’sini www.hepiyi.com.tr alanında yer alan portal bölümüne TC kimlik numarası ile giriş yaparak görüntüleyebilecektir. Ayrıca Sigorta Poliçe’si TÜKETİCİ’nin elektronik posta adresine gönderilecektir.
6.2.TÜKETİCİ, www.hepiyi.com.tr alanında, kendi doldurduğu bilgiler ile oluşturulmuş olan Ön Bilgilendirme Formu, Sigorta Poliçesi’ne (Hizmete) ilişkin Bilgilendirme Formu’nu ve Sigorta Poliçesi’nin (Hizmetin) temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin bilgilendirmeyi okuduğunu, tüm bu konularda bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda satış için gerekli teyidi verdiğini kabul eder.
6.3.TÜKETİCİ, Ön Bilgilendirme Formu, Müşteri Bilgilendirme Formu’nu ve işbu Mesafeli Satış Sözleşmesi’ni www.hepiyi.com.tr üzerinden gerçekleştirilen teklif/satış adımlarında görüntüler, onaylar ve bir suretini kaydedebilir.
6.4.SAĞLAYICI tarafından sağlanacak hizmetin kapsamı, geçerlilik süresi ifası ve sona ermesine ilişkin tüm koşullar işbu sözleşme ekindeki Poliçe kapsamında düzenlenmektedir.
6.5.TÜKETİCİ, Türkiye Cumhuriyeti sınırları dışında ikamet etmekte/bulunmakta ise ikamet etttiği/bulunduğu ülkenin söz konusu hizmetin alımı nedeniyle yasa, yönetmelik ve ilgili yasal düzenlemeleri uyarınca tahakkuk ettireceği vergi, harç vesair her türlü mali yükümlülüğün kendisine ait olacağını, hizmetin ifa edilebilmesi için talep olunacak tüm ödemeleri derhal ve aynen yerine getireceğini şimdiden kabul, beyan ve taaahüt eder.
6.6.TÜKETİCİ, işbu sözleşme ile satın aldığı hizmeti yasadışı amaçlar için kullanmayacağını kabul ve taahhüt eder. Aksi halde doğabilecek tüm hukuki ve cezai sorumluluk TÜKETİCİ’ye aitt olmakla beraber üçüncü kişiler veya yetkili merciler tarafından SAĞLAYICI’ya karşı ileri sürülebilecek tüm iddia ve taleplere karşı, SAĞLAYICI’nın söz konusu izinsiz kullanımdan kaynaklanan her türlü tazminat vesair talep hakkı saklıdır.
6.7.SAĞLAYICI, işbu sözleşmeyi taraflar arasında akdedildikten sonra 3 yıl boyunca saklayacak olup TÜKETİCİ bu süre zarfında 0850 665 63 63 nolu telefondan talep etmesi halinde SAĞLAYICI sözleşmenin bir örneğini vereceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.
6.8.TÜKETİCİ’nin kendisine ait bilgileri yanlış ve/veya eksik girmesi halinde, TÜKETİCİ SAĞLAYICI’yı 0850 665 63 63 nolu telefondan arayarak, SAĞLAYICI’ya ivedilik ile bilgi vermek zorundadır. Aksi takdirde TÜKETİCİ tarafından verilen bilgilerin doğruluğu esas alınacak olup, SAĞLAYICI’nın herhangi bir sorumluluğu bulunmayacaktır.
6.9.TÜKETİCİ ve SAĞLAYICI işbu sözleşmenin başında bahsedilen yazışma adreslerinin geçerli tebligat adresi olduğunu ve bu adrese yöneltilecek tüm tebligatların geçerli addolunacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.
6.10.SAĞLAYICI işbu sözleşmeye konu poliçe kapsamındaki araca ait fotoğraf çekilmesi zorunluluğu getirmiş olması ve TÜKETİCİ’yi de satış aşamasında bu kapsamda bilgilendirmesi durumunda; araca ait fotoğrafların SAĞLAYICI’ya ulaşması sonrasında yapılacak incelemer neticesinde sözleşmeyi tek taraflı olarak feshetmek hakkına sahip olacaktır.
7.1.TÜKETİCİ, Sigorta Poliçesi’nin, hasarı olmaması kaydı ile başlangıç tarihinden itibaren 14 (ondört) günlük süre içerisinde; cayma hakkını kullanarak iptalini talep edebilir veya 14 (ondört) günü geçen iptal taleplerinde poliçeden faydalanılan süreye karşılık gelen tahsilat tutarını ödeyerek poliçe iptal ettirilebilir.
7.2.Cayma hakkının kullanılabilmesi için; TÜKETİCİ, prim iadeli iptal talebini 14 (ondört) günlük cayma süresi içinde 0850 665 63 63 numaralı Hepiyi Sigorta İletişim Merkezi’ni arayarak veya iptal ettirilmek istenen sigorta poliçesinde belirtilen adres ve telefonlar aracılığı ile acenteye başvuruda bulunarak iletecektir.
8.1.TÜKETİCİ, Sigorta Poliçesi ve satışla ilgili talep ve şikayetleri olması halinde; işbu Mesafeli Satış Sözleşmesi'nin 1.1.maddesi altında adres ve telefonları yer alan teminatı veren sigortacıya başvuruda bulunulabilir. SAĞLAYICI başvurunun kendine ulaşmasından itibaren on beş iş günü içinde talepleri cevaplandırmak zorundadır.
8.2.İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi’nden ve/veya Sigorta Poliçesi’ne (Hizmete) ilişkin doğabilecek her türlü uyuşmazlığın çözümünde SAĞLAYICI’nın kayıtları (bilgisayar-ses kayıtları gibi manyetik ortamdaki kayıtlar dahil) ihtilafların çözümünde delil olarak kullanılacaktır.
8.3.TÜKETİCİ işbu Mesafeli Satış Sözleşmesi ve ayrılmaz parçasını oluşturan, Ön Bilgilendirme Formu, Müşteri Bilgilendirme Formu ile yazılı tüm koşulları ve açıklamaları okuduğunu, satış koşullarının ve sair tüm ön bilgileri aldığını, incelediğini ve tamamını kabul ederek yukarıda özellikleri ve şartları belirtilen sigorta poliçesini satın almak istediğini kabul, beyan ve taahhüt eder.
En az iki nüsha olarak düzenlenen bu form, sigorta sözleşmesine taraf olmak isteyen ve sigortadan menfaat sağlayacak diğer kişilere, yapılacak sigorta sözleşmesine ilişkin önemli bazı hususlarda genel amaçlı bilgi vermek amacıyla 28.10.2007 tarihli Resmi Gazete'de yayımlanan Sigorta Sözleşmelerinde Bilgilendirmeye İlişkin Yönetmeliğe istinaden hazırlanmıştır.
Herhangi bir ihtilafa düşülmesi halinde Sigorta Genel Şartları, poliçe üzerinde yazılı olan özel şartlar esas alınacaktır. Bu sebeple ilgili Genel Şartları ve özel şartları lütfen dikkatlice okuyunuz.
Ticaret Ünvanı : HEPİYİ DİREKT SATIŞ
Adresi : Fatih Sultan Mehmet Mah., Poligon Cd. NO:8-A KAT 21 ÜMRANİYE İSTANBUL
Tel & Faks No. : 0850 665 63 63 / 0216 225 05 94
Ticaret Ünvanı : HEPİYİ SİGORTA A.Ş.
Adresi : Fatih Sultan Mehmet Mah., Poligon Cd. NO:8-A KAT 21 ÜMRANİYE İSTANBUL
Tel & Faks No. : 0850 665 63 63 / 0216 225 05 94
1. Sigorta hakkında daha ayrıntılı bilgi almak için, talep halinde sigortacı tarafından verilecek Karayolları Motorlu Araçlar Zorunlu Mali Sorumluluk Sigortası (Trafik Sigortası) Genel Şartlarını, Ferdi Kaza Sigortası Genel Şartlarını ,
2. Sözleşmenin feshedilmesi hâlinde, sigortacının sorumluluğunun devam ettiği süreye tekabül eden prim, gün sayısı üzerinden hesap edilerek fazlası sigorta ettirene iade edilir veya bu tarihe kadar ödenmeyen eksik prim, geçen gün sayısı hesap edilerek sigortacıya ödenir.
3. Sözleşmenin kurulması sırasında, sigorta süresince ve rizikonun gerçekleşmesi durumunda sigortacıya eksik veya yanlış bilgi vermekten kaçınınız. Aksi takdirde, tazminat ödeme süresi uzayabilir, tazminatı eksik alma veya alamama halleri ortaya çıkabilir.
1. Bu sigortayla aşağıdaki teminatlar sağlanmaktadır.
Karayolları Motorlu Araçlar Zorunlu Mali Sorumluluk (Trafik) Sigortası ile sigortacı, poliçede tanımlanan motorlu aracın işletilmesi sırasında, bir kimsenin ölümüne veya yaralanmasına veya bir şeyin zarara uğramasına sebebiyet vermiş olmasından dolayı, 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanunu’na göre işletene düşen hukuki sorumluluğu, Karayolları Trafik Kanunu ve Zorunlu Trafik Sigortası genel Şartlarında teminat dışında kalacağı hükme bağlanmış olan haller dışında zorunlu sigorta limitlerine kadar temin eder. Meydana gelen bir kazada zararın önlenmesi veya azaltılması amacıyla, sigorta ettirenin yapacağı makul ve zorunlu masraflar sigortacı tarafından karşılanır. Bu sigorta Türkiye sınırları içinde geçerli olup işletenin (sigorta ettirenin) haksız taleplere karşı savunmasını da temin eder.
Sigortalının ve yolcuların sigorta müddeti içinde maruz kalacağı kazaları poliçede belirtilen koşullara göre temin eder.
2. Tarafların, sigorta genel şartlarına ek olarak, kanuna, ahlaka aykırı bulunmamak ve sigortalı aleyhine olmamak üzere Özel şart kararlaştırabilme hakkı vardır.
3. Yukarıda C. 1 maddesinde verilen teminatlar dışında, aşağıdaki yazılı olan riziko/zarar veya kıymetler ilave primle ek sözleşme ile teminat kapsamına dahil edilebilir.
4. Teminat dışı haller için Karayolları Motorlu Araçlar Zorunlu Mali Sorumluluk Sigortası (Trafik Sigortası), Ferdi Kaza Sigortası,
1. Tazminat başvurusu için gereken bilgi ve belgelere İlişkin listeyi, www.hepiyi.com.tr adresinden Hasar işlemleri - Hasar anında yapılacaklar bölümünde bulabilirsiniz.
2. Rizikonun gerçekleşmesi durumunda beş İşgünü İçinde, gerekli bilgi ve belgelerle birlikte Ön sayfada adres ve telefonlan yer alan sigortacıya başvuruda bulununuz.
3. Bildirim esnasında, sigortacı tarafından verilen talimatlar çerçevesinde hareket ediniz.
4. Rizikonun gerçekleşmesi halinde, tazminat ödeme borcu sigortacıya aittir.
1. Rizikonun gerçekleşmesi halinde sigortalı en geç 5 iş günü içinde hasara sebep olan kaza veya olayın yerini, zamanını, meydana geliş şeklini ve yol açtığı genel sonuçları sigortacıya bildirmekle yükümlüdür. Sigortalının bu yükümlülüklerine aykırı hareket etmesi halinde, kanun ve genel şartlar uyarınca sigortacının ödeme yükümlülüğü tamamen veya kısmen ortadan kalkmış olur.
1. Akdedilecek sözleşmede uygulanacak muafiyet ve uygulama koşulları için lütfen poliçenize bakınız.
2. Sigortacı; Tahkim sistemine üye değildir.
1. Sigortaya ilişkin her türlü bilgi talepleri ve şikayetler için aşağıda yazılı adres ve telefonlara başvuruda bulunulabilir. Sigortacı, başvurunun kendisine ulaşmasından itibaren 15 işgünü içinde talepleri cevaplandırmak zorundadır.
Adres: Fatih Sultan Mehmet Mah., Poligon Cd. NO:8-A KAT 21 ÜMRANİYE İSTANBUL
Telefon: 0850 665 63 63 veya Faks: 0216 225 05 94 veya www.hepiyi.com.tr adresinde yer alan "Yardım ve Destek" linkinden de başvurularınızı iletebilirsiniz.